1. Gardrops
  2. Kadın
  3. ayakkabı
  4. spor ayakkabı
  5. Nike
NIKE M2K TEKNO
Nike NIKE M2K TEKNO
38 Beden NIKE M2K TEKNO
38 Beden beyaz Renk NIKE M2K TEKNO

NIKE M2K TEKNO

Nike
Hikayesi;
Her no mevcuttur
Satıcıya sor...
Orijinal mi
@eminekrky
Evet efendim
@pakizeozyrk
Barkodlu iç etiketli fotoğrafını paylaşabilir misiniz
@eminekrky
Tabi ki paylaşırım mesaj atın
@pakizeozyrk
Burdan da paylaşabilirsiniz
@eminekrky
Burdan da paylaşabilirsiniz
@eminekrky
Fotoğrafı yukledım bakın
@pakizeozyrk
kaydırıp
@pakizeozyrk
Bunda barkod anlaşılmıyor kırıştığı için bi daha atabilir misiniz ayakkabı da görüncek şekilde :)
@eminekrky
Ayrıca bu 42.5 numara
@eminekrky
Ayrıca bu 42.5 numara
@eminekrky
Siz bize hangi numarayı istediğinizi söylemediniz ki ben de elime gelenın barkodunu çektim
@pakizeozyrk
Bilgilerde 38 yazıyo zaten ona göre yazdım
@eminekrky
Paylaşıcak mısınız tam görünür şekilde
@eminekrky
Bakabilirsiniz
@pakizeozyrk
@eminekrky paylaştım
@pakizeozyrk
Kalıbı nasıl
@eminekrky
Numaranıza göre almanızı öneririm
@pakizeozyrk
Bu ayakkabı gelicek dimi etiket falan farklı olmasın
@eminekrky
Bu ayakkabı gelicek dimi etiket falan farklı olmasın
@eminekrky
Şüpheniz olmasın
@pakizeozyrk
Niye normalinden ucuza satıyorsunuz
@eminekrky
Niye normalinden ucuza satıyorsunuz
@eminekrky
Ürünlerımız yurt dışından gelmektedır Toplu alım yapıyoruz Turkıye Yurt dışı arası fıyat farkı malum takdiriniz. Şuan Turkıyede 600 700₺. Bu sebeple fıyatlarımız uygun
@pakizeozyrk
Faturasını gönderecek misiniz
@eminekrky
Yurt dışı ürünüdür Garanti yoktur Orjınal kutusu ıle gelır
@pakizeozyrk
Beklediğim gibi gelmezse iade imkanım var dimi
@eminekrky
Nasıl yapıcam anlatabilir misiniz
@eminekrky
Satın al a tıklıycaksınız
@pakizeozyrk
Bir de ayakta giyilmiş olarak paylaştığınız fotoğrafı ig’da bir ayakkabı butikte paylaşılmış olarak gördüm
@eminekrky
İade işlemini sormuştum
@eminekrky
Herkes bırbırınden fotoğrafları çalıyor hanımefendi herkesın fotoğrafa ihtiyacı olduğu için sayfamızdaki çekımlerin coğu bıze ait ürün zaten istediğiniz kalıtede orjınal gelıcek suphenız olmasın
@pakizeozyrk
Ayakkabı geldığı zaman uygulamada iade etme secenegınız var
@pakizeozyrk
Bizim çogu çekımımızı çogu sayfalar alıyor mesela tanıtım amaçlı olduğu için sorun etmıyoruZ
@pakizeozyrk
Düz siyahı var mı elinizde (tabanı beyaz geri her yeri siyah)
@eminekrky
Evet efendım
@pakizeozyrk
Varsa o paylaşıma etiketleyebilir misiniz beni
@eminekrky
Varsa o paylaşıma etiketleyebilir misiniz beni
@eminekrky
Son gonderıye bakın
@pakizeozyrk
Yorum yapabilmek için giriş yapın.
Bu ürünlerden de al Kargo Bedavaya gelsin...
Bu ürünün kargosu zaten badavaya, bu ürünlerden de seç birlikte gelsin...
359.00 tl
Beden
21
359.00 tl
Beden
21
50.00 tl
Beden
19
20.00 tl
Beden
23
339.00 tl
Beden
21
300.00 tl
Beden
22
339.00 tl
Beden
19
369.00 tl
Beden
21
Beğeneceğinden Eminim
250.00 tl
520.00 tl
Beden
38
50.00 tl
289.00 tl
Beden
38
79.00 tl
Beden
38
190.00 tl
300.00 tl
Beden
38
165.00 tl
Beden
38
40.00 tl
Beden
38
80.00 tl
Beden
38
300.00 tl
Beden
38
227.00 tl
270.00 tl
Beden
38
35.00 tl
Beden
38
589.00 tl
680.00 tl
Beden
38
550.00 tl
Beden
38
369.00 tl
Beden
38
30.00 tl
90.00 tl
Beden
38
210.00 tl
Beden
38
50.00 tl
169.00 tl
Beden
38
199.00 tl
Beden
38
25.00 tl
Beden
38
90.00 tl
120.00 tl
Beden
38
70.00 tl
70.00 tl
Beden
38
370.00 tl
399.00 tl
Beden
38
65.00 tl
290.00 tl
Beden
38
360.00 tl
699.00 tl
Beden
38
65.00 tl
Beden
38
359 TL
bu benim olmalı
9 taksit imkanı
hemen al
9 taksit imkanı
Her alışverişinizde Gardrops Güvencesi
ile korunursunuz.
Kimler sevdi... (6)
pakizeozyrk
Ürünün sahibinin diğer paylaşımları (215)