1. Gardrops
  2. Kadın
  3. ayakkabı
  4. casual ayakkabı
  5. Nursace
Nursace 38 no taşlı sneaker
Nursace Nursace 38 no taşlı sneaker
38 Beden Nursace 38 no taşlı sneaker
38 Beden siyah Renk Nursace 38 no taşlı sneaker

Nursace 38 no taşlı sneaker

Nursace
Hikayesi;
REZERVE ALIM YAPMAYINİki kere kullanıldı sorunsuz
Satıcıya sor...
Kübra hanım dolabımdaki siyah uzun elbise için 25 tl teklif vermişsiniz yeni gördüm hala almak istiyorsanız 25 tl uygundur elbise hiç giyilmedi yenidir yarın kargo günüm bilginize :)
@yelizndolabii
Bakiyem sıfır şuanda daha sonra satılmamış olursa alırım inş
@kubrapolat123
Merhaba satıştamı acaba
@Pelinpervin
50 tl olursa hemen almak isterim. Herhangi bir sorunu varmı ayakkabının taşı düşmesi gibi ☺️
@Pelinpervin
Evet satişta ürün çok yenidir 60 yapabilirim kenar kısımdaki iki taşı düşmüş fotoyu yakınlaştırıp bakabilirsiniz çok belli olmuyor
@kubrapolat123
Ürün orjinal dimi. Ben de aynısı var çok severek kullandım eskittim tekrar görünce almak istedim. Bide çok temiz gözüküyor. Bendeki taşları söküp ona takıcam. Çok mu giyildi peki ürün
@Pelinpervin
Orjinaldir tabiki aynı göründüğü gibi çok beğendim bende ama bana büyük oldugu için kullanamadım alırsanız göreceksiniz taşları değiştirmenize hiç gerek duymayacaksanız
@kubrapolat123
Ozaman 5 te benim hatırım için düşün 55 olsun alıyorum
@Pelinpervin
Peki kırmıycam sizi hayırlı olsun öyleyse
@kubrapolat123
Güncelliyelim ozaman alıyım hemen teşekkür ederim
@Pelinpervin
Güncelledim buyrun alabilirsiniz
@kubrapolat123
Kart sorun çıkardı havale yapıcam şimdi
@Pelinpervin
Merhaba havaleyi yaptım sanırım yarın geçer hesaba. Hayırlı olsun diyelim ozaman.
@Pelinpervin
Satıldı diye yazalım isterseniz yanlışlıkla alan olmasın sorun yaşamayalım. Havale ile ilk defa satın alıyorum ☺️
@Pelinpervin
Tmmdır ürün sizindir başkasına satmam
@kubrapolat123
Ödeme işlemi tamamlandı yarın kargolayacağım inşaallah hayırlı olsun
@kubrapolat123
Teşekkürler
@Pelinpervin
Bişe sormak istedim giymeden dolayı ön burnunda bir kırılma söz konusu değil dimi. Birde kendi kutusunda gelirse sevinirim ☺️
@Pelinpervin
Kırılma aşınma ve hiçbir problem yok ürünü kutu ile göndericem fakat kendi orjinal kutusunu bulamadım malesef
@kubrapolat123
Merhaba ayakkabının hangi mağazadan alındığı ve fatura adını yazabilirmisiniz mağazaya göndericem ürünü kalıba koyduracağım dar geldi biraz.
@Pelinpervin
@kubrapolat123
@Pelinpervin
Ürün hediye geldi bana o nedenle bilmiyorum malesef
@kubrapolat123
Sorarsanız sevinirim taşı düştü yaptırıcam diyebilirsiniz. Kalıba koymadan giyilmez çünkü
@Pelinpervin
@kubrapolat123
@Pelinpervin
Yanlış anlamayın ama durumlar biraz farklı o kişiye ulaşma imkanım yok normal nir ayakkabıcıda halletmeniz lazım sanırım
@kubrapolat123
Nursace müşterisi olduğum için yapıcaklar ayakkabıyı. Yanlız ürününüzün arkasında değilsiniz bunu bilesiniz.
@Pelinpervin
Ürünümün arkasındayım size hasarlı veya yanlış bir ayakkabı göndermedim ne söylediysem ne gördüyseniz o ürün geldi sadece bana hediye geldi ürün ve getiren kişi ile görüşmüyoruz hepsi bu
@kubrapolat123
Yorum yapabilmek için giriş yapın.
Bu ürünlerden de al Kargo Bedavaya gelsin...
Bu ürünün kargosu zaten badavaya, bu ürünlerden de seç birlikte gelsin...
15.00 tl
60.00 tl
Beden
4
10.00 tl
35.00 tl
Beden
27
75.00 tl
180.00 tl
Beden
20
15.00 tl
40.00 tl
Beden
27
7.00 tl
35.00 tl
Beden
27
35.00 tl
100.00 tl
Beden
20
40.00 tl
75.00 tl
Beden
27
25.00 tl
70.00 tl
Beden
27
Beğeneceğinden Eminim
20.00 tl
250.00 tl
Beden
37
55 TL
350 TL
satıldı...
Pelinpervin tarafından satın alındı
Her alışverişinizde Gardrops Güvencesi
ile korunursunuz.
Kimler sevdi... (1)
kubrapolat123
Ürünün sahibinin diğer paylaşımları (179)