1. Gardrops
  2. Kadın
  3. ayakkabı
  4. stiletto
  5. Zara
süet ayakkabı
Zara süet ayakkabı
38 Beden süet ayakkabı
38 Beden siyah Renk süet ayakkabı

süet ayakkabı

Zara
Hikayesi;
1 kaç kez giyildi Sadece tabanında soyulma var başka hiçbir sorunu yok 10 cm Topuğu..
Satıcıya sor...
Malesef veremem o fiyata
@Mehtapakgner
En son 35 olur
@Mehtapakgner
35 olursa almak istiyorum
@Jonquil
35 Olur alacaksanız güncelleyeyim
@Mehtapakgner
Evet alicam
@Jonquil
Evet alicam
@Jonquil
Güncelledim
@Mehtapakgner
32 TL OLURMU 8 TL DE GÜVENCE BEDELİ KESİYOR BAKİYEMDE OKADAR KALDI HEMEN ALACAĞIM ŞİMDİ
@GKTSMV
Malesef.. 45 TL den biraz önce düşürdüm hanımefendi alacak diye..
@Mehtapakgner
3 tl daha indiribilirseniz çok sevinirim çok ihtiyacım var lütfen olsa sizi yormam inanınki
@GKTSMV
teklif gönderdim
@GKTSMV
kargoya bugün verebilirmisiniz
@GKTSMV
Merhabalar Malesef bugün veremem ve bu hafta evde değilim haftaya geçicem eve ne yazık ki lütfen kusura bakmayın isterseniz iptal edip haftaya verebilirsiniz
@Mehtapakgner
bana cumaya lazım ama düğünümüz var yarına kadar lütfen verebilir misiniz çok rica ediyorum lütfen
@GKTSMV
İnanın sizi zor durumda bırakmak istemem bende biran önce göndermek istiyorum, uğraşıcam inşallah gönderebilirim ben size haber veririm,tekrar özürdiliyorum..
@Mehtapakgner
önemli değil olabilir tabiki ama dün akşam teklifi onayladınız diye güvendim ben inşallah gelir çok acil lazım bana çünkü başka ayakkabıda bulamayabilirim lütfen beni mağdur etmeyin
@GKTSMV
Evet haklısınız ben almadan yazacaktım size ama geç kaldım. Dediğim gibi birini göndermeye çalışıcam size mutlaka haber vericem..
@Mehtapakgner
İyi akşamlar ayakkabı yarın elime ulaşacak hemen size göndericem şimdiden hayırlı olsun
@Mehtapakgner
teşekkür ederim çok sağolun
@GKTSMV
teşekkür ederim çok sağolun
@GKTSMV
vermediniz kargoya sanırım daha
@GKTSMV
Ayakkabı henüz elime ulaşmadı ama bugün kesin gelicek 5 e kadar gelmezse yarın kargo yapabilicem eğer İstanbuldaysanız perşembe elinizde olur..
@Mehtapakgner
Ayakkabı bende ama ptt kargo kapandı Malesef yarın ilk işim göndermek olucak
@Mehtapakgner
:( inşallah yetişir yarın erken saatte verebilirseniz çok sevinirim
@GKTSMV
İstanbul Kargoları 1 günde gelir,erkenden göndericem size merak etmeyin.bu arada ayakkabıdan pek kar etmedim siz acele diyince kargoyla istettim 20 lira oraya verdim işiniz hallolsun sorun değil tabi
@Mehtapakgner
yaa gerçekten mi çok teşekkür ederim çok sağolun
@GKTSMV
Kargonuz geldi mi?
@Mehtapakgner
hayır gelmedi henüz
@GKTSMV
KARGOM GELDİ ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM ÇİKOLATA İÇİN ÇOK NAZİKSİNİZ :)
@GKTSMV
Çok sevindim güle güle giyin
@Mehtapakgner
Yorum yapabilmek için giriş yapın.
Beğeneceğinden Eminim
80.00 tl
150.00 tl
Beden
38
45.00 tl
200.00 tl
Beden
38
50.00 tl
120.00 tl
Beden
38
80.00 tl
Beden
38
40.00 tl
120.00 tl
Beden
38
15.00 tl
50.00 tl
Beden
38
75.00 tl
Beden
38
129.00 tl
199.00 tl
Beden
38
30.00 tl
Beden
38
200.00 tl
Beden
38
40.00 tl
80.00 tl
Beden
38
10.00 tl
110.00 tl
Beden
38
80.00 tl
200.00 tl
Beden
38
24.00 tl
360.00 tl
Beden
38
45.00 tl
45.00 tl
Beden
38
15.00 tl
Beden
38
60.00 tl
259.00 tl
Beden
38
127.00 tl
489.00 tl
Beden
38
80.00 tl
200.00 tl
Beden
38
55.00 tl
Beden
38
55.00 tl
Beden
38
80.00 tl
Beden
38
200.00 tl
Beden
38
15.00 tl
Beden
38
35 TL
120 TL
satıldı...
GKTSMV tarafından satın alındı
Her alışverişinizde Gardrops Güvencesi
ile korunursunuz.
Kimler sevdi... (13)
Mehtapakgner
Ürünün sahibinin diğer paylaşımları (22)