1. Gardrops
  2. Kadın
  3. elbise
  4. mini elbise
  5. Patrizia Pepe
Gece Elbisesi
Patrizia Pepe Gece Elbisesi
s Beden Gece Elbisesi
s Beden pudra Renk Gece Elbisesi

Gece Elbisesi

Patrizia Pepe
Hikayesi;
Mini şık bir gece kıyafeti. 3-4 kez kullanıldı
Satıcıya sor...
burdan 95 yapin aliim lutfennn
@priscilla2116
hem.kesintinz de yok mus
@priscilla2116
2 yildr diruyo bana nasip olsun
@priscilla2116
asli hanim.yapckmsnz 95 :(
@priscilla2116
asli hanim almauo dusunuyorum nedem cvp vermiyorsunuz 100 yapin aliim bari zatem kesntmzde yok ogrenym demistim birde
@priscilla2116
sieti genis mi dar mi elbisenin ben s bedenim.goguslerim 85 b sirrim cok dar degil zayd 55 kiloyum boyum 1.70 ama.minyom biri degilim.tani sidtimdan kapanir dimi
@priscilla2116
lutfen 100 yapin aliim rixa ediyorum
@priscilla2116
1.68 boyum. 80 giyiyorum beni sıkmıyor. 51 kiloyum.
@ASLIBUL
ben 55 kiloyum olur mu acaba asli hanim sirtiniz dar mi nasil yani benim hagif genis omuzlarim ve sirtim.ama.cok degil
@priscilla2116
üst kısım en dar 32-36. 4 kilodan dolayı dar gelmesi imkansız.
@ASLIBUL
bitek ondan.korkuyorum iste bende acana ben size simdi olcumi yazzam bi dk sizi bekletmiim alcam.cunku eve geldim simdi olcup.size.yaziim.gogus ve sirtim komple
@priscilla2116
fotonuzu gordum siz sanirm.minyonsunuz biraz benim tek korkum.sirtdan dar gelmesi arkasi fermuarli mi
@priscilla2116
Hayır yandan fermuarlı
@ASLIBUL
Asli hanim odeme bekliyorum ben size 4 gun sonra yazicam ozaman alc.tamam mi kusura bakmayin lutfen ben yazcam size kesin alcam.cunku
@priscilla2116
Asli hanim.meraba olctum.metre ile tam 90 sirtimdan gogus olcumu 90 cm.
@priscilla2116
85-86 geliyor benim. Sıkmıyor beni dediğim gibi siz bilirsiniz bir şey diyemem.
@ASLIBUL
bu elbise hala duryyor mu almak.istiyorum ben bunuda
@priscilla2116
emim olamadigim icin alamadim.sirt kismindan.yani benim.sirtim.genis demistim goguslerimde 85 numara s bedenim ama sirt kismindan hala emin olamadim
@priscilla2116
sizin sirtiniz dar mi.kac kilosunuz birde gogusleriniz.kac numara acaba
@priscilla2116
Canim.ordamsn elbise duruyor mu
@priscilla2116
meraba elbise duduyor mu
@priscilla2116
meraba duduyor mu
@priscilla2116
Yorum yapabilmek için giriş yapın.
Beğeneceğinden Eminim
115 TL
300 TL
bu benim olmalı
9 taksit imkanı
hemen al
9 taksit imkanı
Her alışverişinizde Gardrops Güvencesi
ile korunursunuz.
ASLIBUL
Ürünün sahibinin diğer paylaşımları (5)