1. Gardrops
  2. Kadın
  3. kadın elektroniği
  4. telefon ve aksesuarlar
  5. Bershka
Minnie mouse powerbank
Bershka Minnie mouse powerbank
m Beden Minnie mouse powerbank

Minnie mouse powerbank

Bershka
Hikayesi;
Yeni urundur 12.000
Satıcıya sor...
en son kac olur
@anestasia
100 tl olabilir
@gizemco
ne kadar sure kullanildi ve dolum hizi nedir
@anestasia
Kullanmadim urunu oyuzden bilemiyorum ama hizli olamli 12 binlik cunku yavas doldurma yapmaz
@gizemco
Baska bir power hediye geldi bunu kullanamadim
@gizemco
12bnlik olmasi kapasite oluyor hizi etkilemiyor yani, ama markasi teknoloji urunlerndn samsng gibi mesela olmadigi icin bilemedim bunlar kisa ömürlü oluyor cunku esime sorup bi ona gore donus yapayim size kizima alacagim, sekli sevimli olduğundan ilgimi cekti de
@anestasia
Aynen seklinguzel dediginiz gbi tr de yok zaten :) sevgiler
@gizemco
nereden alinmisti ki , trde olmasi olmamasi degil ama kiz cocugu icin olabilir diye dusundum,, esime soyledim ama bunlar kisa omurlu aletler 100e alma o kadar vereceksen sifir Mİ marka 80lra onu al o iyi dedi ama bunu almak istiyorum:( 50 olurmu
@anestasia
Hayirbyurtdisindan getirttik biz bunu malesef indirim dusunmuyorum siz esinizin dedigini alin bencede :) hakli olabilir iyi geceler
@gizemco
anliyorum yok duz bişi almayi dusunmuyorum boyle sevimli bisi bakinacagim cok tesekkurler ilginiz icin , ama indirirseniz beni haberdar eder misiniz onceliginiz ben olursam cok sevinirim
@anestasia
anliyorum yok duz bişi almayi dusunmuyorum boyle sevimli bisi bakinacagim cok tesekkurler ilginiz icin , ama indirirseniz beni haberdar eder misiniz onceliginiz ben olursam cok sevinirim
@anestasia
Insallah kismet diyelim ama zarar ediyorum zaten aldigimin gumrukle birkikte yarisina koydum sayfaya satilmassa bunuda kullanirim :) hoscakalin
@gizemco
Onedenle uzuluerek indirim dusunmedimi belirtmek isterim sevgiler
@gizemco
tesekkurler tekrar iyi alisverisler umutla sizden haber bekleyecegim ,, iyi aksamlar , sevgiler
@anestasia
Yorum yapabilmek için giriş yapın.
Bu ürünlerden de al Kargo Bedavaya gelsin...
Bu ürünün kargosu zaten badavaya, bu ürünlerden de seç birlikte gelsin...
380.00 tl
1300.00 tl
Beden
4
250.00 tl
599.00 tl
Beden
19
300.00 tl
799.00 tl
Beden
4
130.00 tl
180.00 tl
Beden
21
150.00 tl
400.00 tl
Beden
21
65.00 tl
200.00 tl
Beden
3
390.00 tl
800.00 tl
Beden
21
500.00 tl
2000.00 tl
Beden
4
Beğeneceğinden Eminim
120 TL
250 TL
bu benim olmalı
9 taksit imkanı
hemen al
9 taksit imkanı
Her alışverişinizde Gardrops Güvencesi
ile korunursunuz.
Kimler sevdi... (9)
gizemco
Ürünün sahibinin diğer paylaşımları (33)