1. Gardrops
  2. Kadın
  3. takı
  4. bileklik
  5. swarovski
Swarovski emily bileklik
swarovski Swarovski emily bileklik
universal Beden Swarovski emily bileklik
universal Beden beyaz Renk Swarovski emily bileklik

Swarovski emily bileklik

swarovski
Hikayesi;
Swarovski emily model bileklik. Sertifikası duruyor fakat garantisi bitmiştir. Işıltısı belli olsun diye pırlanta yüzükle çekim yaptım. Bir iki taşında belli belirsiz kararma var. Fotograflarda gözüktügü kadar, hiç belli olmuyor. Zoom yapıp inceleyebilirsiniz. Pırlantasını aldıgım icin satıştadır yoksa asla elimden cıkarmayacagim bir model
Satıcıya sor...
Ne kadar oldu alalı
@sinemindolabi
@sinemindolabi merhaba alalı baya oldu fakat cok fazla kullanılmadı günlük filan kullanmadim hiç. Kutusunda muhafaza ettim hep
@nurcantez
@sinemindolabi merhaba alalı baya oldu fakat cok fazla kullanılmadı günlük filan kullanmadim hiç. Kutusunda muhafaza ettim hep
@nurcantez
Taşlarında düşme solma vs varmı ilk günki gibi mi
@sinemindolabi
Sanırım garanti kağıdı ve çantası yok sadece? Kutusu ve sertifikası var?
@sinemindolabi
2 tasında belli belirsiz kararma var kolda filan hiç belli olmuyor @sinemindolabi fotografları baya yakınlastırıp bakabilirsiniz
@nurcantez
@sinemindolabi eski sezon ürün oldugu icin garantisi bitmiştir zaten. Evet kutusu ve sertifikası duruyor
@nurcantez
@sinemindolabi eski sezon ürün oldugu icin garantisi bitmiştir zaten. Evet kutusu ve sertifikası duruyor
@nurcantez
Ne kadar eski ki? Birde kaç kez takmıssınızdır tahminen hediye alıcamda ondan olurmu bilemedim
@sinemindolabi
@sinemindolabi zaten 2 yıl garantisi oluyor. Garanti süresi bitmiştir tam tarih hatırlamıyorm acıkcası
@nurcantez
@sinemindolabi zaten 2 yıl garantisi oluyor. Garanti süresi bitmiştir tam tarih hatırlamıyorm acıkcası
@nurcantez
Merhaba 100₺ olursa hemen alayım
@ayse82
Merhaba 100₺ olursa hemen alayım
@ayse82
Malesef son fiyattir @ayse82
@nurcantez
Merhaba son fiyat nedir
@pinko66
Merhaba 225 yapabilirim @pinko66
@nurcantez
Merhaba 225 yapabilirim @pinko66
@nurcantez
Merhaba 225 yapabilirim @pinko66
@nurcantez
Ben açıklamayı şimdi okudumda kararma var demişsiniz düğünümde takmak istiyordum çok belli olursa ayıp olur sanki
@pinko66
Ben açıklamayı şimdi okudumda kararma var demişsiniz düğünümde takmak istiyordum çok belli olursa ayıp olur sanki
@pinko66
Işıkta belli olmuyor ama yeni geline olmaz tabi ☺️
@nurcantez
Işıkta belli olmuyor ama yeni geline olmaz tabi ☺️
@nurcantez
200₺ olur mu peki en azından parlatmaya veririm belki yaparlar parlatırlar birde her bileğe olur mu birde gelinlikte şık durur mu çok teşekkür ederim cevaplamanız adına
@pinko66
Ben özel günlerde abiyelerle cok rahat kullandım zaten dedigim gibi ışıkta o iki taş asla belli olmuyor gün ışığında görselde ekledim aynı o sekilde duracak
@nurcantez
@pinko66 istiyorsanız son olarak 200 yapabilirim. Boyu uzun. Benim bileğim 17 cm duruşu görselde. İsterseniz kuyumcuda küçülttürürsünüz bende bilekte sıkı durmasını sevmiyorm böyle kullandım
@nurcantez
Vallahi alıcam artık daha uygunluk bir takı bulamam inşllah çok belli olmazda
@pinko66
Vallahi alıcam artık daha uygunluk bir takı bulamam inşllah çok belli olmazda
@pinko66
@pinko66 gercekten fiyatlar cok uçuk bende uzun zamandır gerdanlık arayışındayım
@nurcantez
Çok belli olmaz dimi canım ya sana inanki güveniyorum yoksa herşeyi düşünüyorum bunsüreçte
@pinko66
@pinko66 son 3. Ve 4. görseldeki gibi ışıktaki duruşu. Işıksız ortamda 1. Görsel. Yani ben rahatlıkla kullandım bence hiç belli olmaz ama özel gününüz o yüzden içinize sinmesi önemli pek bisey demiyorum
@nurcantez
@pinko66 son 3. Ve 4. görseldeki gibi ışıktaki duruşu. Işıksız ortamda 1. Görsel. Yani ben rahatlıkla kullandım bence hiç belli olmaz ama özel gününüz o yüzden içinize sinmesi önemli pek bisey demiyorum
@nurcantez
Tmm kuzum sen ayarla alayım
@pinko66
Tmm kuzum sen ayarla alayım
@pinko66
Tmm kuzum sen ayarla alayım
@pinko66
@pinko66 güncelledim canim
@nurcantez
Canım gerçekten çok teşekkür ediyorum herşey için helal et
@pinko66
@pinko66 inşallah istediginiz gibi olur güzel günlerde kullanırsınız
@nurcantez
@pinko66 inşallah istediginiz gibi olur güzel günlerde kullanırsınız
@nurcantez
Canım ne zaman kargoya verirsin haberim loşunda
@pinko66
Canım ne zaman kargoya verirsin haberim loşunda
@pinko66
Canım ne zaman kargoya verirsin haberim loşunda
@pinko66
Canım ne zaman kargoya verirsin haberim loşunda
@pinko66
@pinko66 canim cumartesi pazar ptt kapalı. Pazartesi kargoya verecegim ☺️
@nurcantez
@pinko66 canim cumartesi pazar ptt kapalı. Pazartesi kargoya verecegim ☺️
@nurcantez
Tmm canım benim haberim olsun diye yazdım
@pinko66
Tmm canım benim haberim olsun diye yazdım
@pinko66
Tmm canım benim haberim olsun diye yazdım
@pinko66
Tmm canım benim haberim olsun diye yazdım
@pinko66
@pinko66 canim ürününü kargoladim. Güle güle kullan
@nurcantez
@pinko66 canim ürününü kargoladim. Güle güle kullan
@nurcantez
@pinko66 canim ürününü kargoladim. Güle güle kullan
@nurcantez
Ay çok teşekkür ediyorum
@pinko66
Yorum yapabilmek için giriş yapın.
Bu ürünlerden de al Kargo Bedavaya gelsin...
Bu ürünün kargosu zaten badavaya, bu ürünlerden de seç birlikte gelsin...
300.00 tl
950.00 tl
Beden
3
200.00 tl
Beden
3
30.00 tl
Beden
6
50.00 tl
Beden
5
20.00 tl
Beden
3
60.00 tl
Beden
3
Beğeneceğinden Eminim
115.00 tl
Beden
universal
50.00 tl
80.00 tl
Beden
100.00 tl
600.00 tl
Beden
diğer
25.00 tl
50.00 tl
Beden
s
450.00 tl
799.00 tl
Beden
universal
20.00 tl
Beden
diğer
120.00 tl
Beden
universal
250.00 tl
Beden
diğer
207.00 tl
600.00 tl
Beden
m
75.00 tl
150.00 tl
Beden
150.00 tl
450.00 tl
Beden
l
20.00 tl
Beden
diğer
25.00 tl
Beden
universal
100.00 tl
480.00 tl
Beden
universal
40.00 tl
Beden
100.00 tl
Beden
100.00 tl
Beden
150.00 tl
Beden
diğer
240.00 tl
560.00 tl
Beden
m
280.00 tl
300.00 tl
Beden
m
20.00 tl
Beden
diğer
195.00 tl
320.00 tl
Beden
m
45.00 tl
90.00 tl
Beden
15.00 tl
60.00 tl
Beden
universal
200 TL
750 TL
satıldı...
pinko66 tarafından satın alındı
Her alışverişinizde Gardrops Güvencesi
ile korunursunuz.
Kimler sevdi... (4)
nurcantez
Ürünün sahibinin diğer paylaşımları (61)