1. Gardrops
  2. Kadın
  3. ayakkabı
  4. sandalet
  5. Bambi
Tek bant sandalet
Bambi Tek bant sandalet
37 Beden Tek bant sandalet

Tek bant sandalet

Bambi
Hikayesi;
5 cm topuk süet
Satıcıya sor...
36-37yse büyük gelmez
@ayca110
Fiyat sabittir efendim, yeterince uygun zaten
@ayca110
Nureyup kargoyu bayramdan sonra yapabileceğim ancak haberiniz olsun şimdiden iyi Bayramlar
@ayca110
Bir deformesi yoktur
@ayca110
80 oluyo
@ayca110
Üstünde herhangi bi soyulma yok
@ayca110
Kaç cm topuğu acaba
@candycat
Alamayı düşünüyorum ayakta duruşunu butun kısmından yakından net çekermisin ?
@Yekdedign
Ayakta duruşu vardır daha ne kadar yakın çekebilirim bilemedim şimdi :)
@ayca110
Sadece ayakkabının burun kısmını çok yakından net çekmen yeterli :)
@Yekdedign
Bekliyorum
@Yekdedign
22 olursa hemen alayim
@melike1606
hanimefendi
@melike1606
hanimefendi
@melike1606
Değerlendiricem
@Yekdedign
Bu arada ben falcıyım eğer istersen ücret almadan falına bakmak isterim :)
@Yekdedign
Girip cevap vermemek bu kadar zor mu ?
@candycat
Hanfendi eğitim hayatımdaki yoğunluk nedeniyle maalesef kargoya uğrayamadım ve veremiycem bi süre
@ayca110
Satamıcaksanız ya kaldırın yada burada satış yapmayın yada belirtin bu ne rahatlık böyle?
@candycat
almak isteyen varsa aynisi ben de var indirim de yaparım.
@aysql
satılık mı
@demirtassss
satılık mı
@demirtassss
slm ürün duruyorsa ve sorunu yoksa soyulma deforme gibi almak istiyorum
@asi90
Ürün fotoğraf da görüldüğü gibidir
@ayca110
23 olabilirmi
@asi90
23 olabilirmi
@asi90
26 idi fiyatı yükselmiş
@candycat
son fiyat ne kadar
@elifiiiindolabiiiii
son fiyat ne kadar
@elifiiiindolabiiiii
urunu satin alamiyorim
@kedisc
urunu satin alamiyorim
@kedisc
25 olur mu
@Gunnnssss
25 olur mu
@Gunnnssss
38e olur mu
@smilelove_
canım benden de fikret'in lütfen bu tür ayakkabı arıyorum
@melissaykt
canım benden de fikret'in lütfen bu tür ayakkabı arıyorum
@melissaykt
canım benden de fikir edin lütfen bu tür ayakkabı
@melissaykt
canım benden de fikir edin lütfen bu tür ayakkabı
@melissaykt
Satıldı mı
@Svmacr4
alabilirmiyim
@dilfar
son fiyat nedir
@Gozdesemiz
satildmi alacm bi sorunu yoksa
@bilgekeser
sarildimi
@depresa
Yorum yapabilmek için giriş yapın.
Beğeneceğinden Eminim
35.00 tl
70.00 tl
Beden
37
45.00 tl
90.00 tl
Beden
37
60.00 tl
Beden
37
42.00 tl
99.00 tl
Beden
37
11.00 tl
30.00 tl
Beden
37
20.00 tl
Beden
37
30.00 tl
120.00 tl
Beden
37
40.00 tl
85.00 tl
Beden
37
20.00 tl
100.00 tl
Beden
37
30.00 tl
Beden
37
40.00 tl
90.00 tl
Beden
37
65.00 tl
159.00 tl
Beden
37
30.00 tl
Beden
37
45.00 tl
Beden
37
30.00 tl
100.00 tl
Beden
37
95.00 tl
169.00 tl
Beden
37
30.00 tl
Beden
37
45.00 tl
Beden
37
55.00 tl
199.00 tl
Beden
37
100.00 tl
260.00 tl
Beden
37
10.00 tl
Beden
37
100.00 tl
Beden
37
50.00 tl
100.00 tl
Beden
37
10.00 tl
Beden
37
29 TL
89 TL
bu benim olmalı
9 taksit imkanı
hemen al
9 taksit imkanı
Her alışverişinizde Gardrops Güvencesi
ile korunursunuz.
ayca110
Ürünün sahibinin diğer paylaşımları (20)