1. Gardrops
  2. Kadın
  3. çanta
  4. sırt çantası
  5. Mango
Mango Sırt Çantası
Mango Mango Sırt Çantası
m Beden Mango Sırt Çantası

Mango Sırt Çantası

Mango
Hikayesi;
Siyah mango sırt çantası büzgülü
Satıcıya sor...
ağzı nasıl kapanıyor
@ahsnysn
Büzgülü ipleri çekince kapanıyo
@Ssenaa
25 lira yaparsaniz almak isterim
@Violet7
Yeterince indirdim zaten malesef..
@Ssenaa
herhamgi bir deformasyon var mi peki askisi disinda
@Violet7
Hayır yok gayet iyi :)
@Ssenaa
deforme olan askilarin sokulme ihtimali var midir acaba
@Violet7
Hayır sadece hafif beyazlama var kenarlarda onlar da göze bile batmıyo
@Ssenaa
Malesef
@Ssenaa
Orta, büyük değil
@Ssenaa
Yeterince düşük fiyatı, kargo da kesiliyor malesef son fiyat
@Ssenaa
bir tane taklmış haliyle resim yükler misiniz lütfen
@süslü
Evet duruyor
@Ssenaa
Hastayım bugün çıkamam malesef, istanbul
@Ssenaa
Kesin bişey söyleyemiyorum yarın çıkabilir miyim bilmiyorum
@Ssenaa
1-2 güne alıcam lütfen satmayın:(
@mrybks
Peki tamam :)
@Ssenaa
Yok almaz o kadar boyu yok
@Ssenaa
Yarın koyabilirim ancak
@Ssenaa
Satıldı mı
@PandoraDunyasi
20 olurmu
@cananazra
Evet satılık
@Ssenaa
25 tl olur mu
@sisirab
Hemen alıcam
@sisirab
Satıyor musunuz
@sisirab
Çok ihtiyacım var
@sisirab
Son fiyat 30 daha fazla inemem
@Ssenaa
30 tl ye alıyrum o zaman
@sisirab
Siz bilirsiniz :) ama birkaç gün sonra alsanız olur mu şuan şehir dışındayım
@Ssenaa
İslemi gerçekleştirdim ama
@sisirab
Olur tabi iptal edin siz
@sisirab
3 gün içinde kargo oluyor zaten sorun değil :))
@sisirab
O zaman iptal etmiyim yetiştirebilirsem 3 gün içinde göderirim eğer olmazsa kendi iptal olur isterseniz tekrardan alırsınız :)
@Ssenaa
Teşekkür ederim anlayışınız için :)
@Ssenaa
Ne demek tamamdır :)
@sisirab
Ne zaman kargolarsınız acaba
@sisirab
Yarın kargoya vericem
@Ssenaa
Pekala :)
@sisirab
Yorum yapabilmek için giriş yapın.
Bu ürünlerden de al Kargo Bedavaya gelsin...
Bu ürünün kargosu zaten badavaya, bu ürünlerden de seç birlikte gelsin...
190.00 tl
600.00 tl
Beden
4
Beğeneceğinden Eminim
36.00 tl
100.00 tl
Beden
m
1000000000.00 tl
130.00 tl
Beden
m
15.00 tl
50.00 tl
Beden
m
20.00 tl
Beden
m
75.00 tl
Beden
m
50.00 tl
150.00 tl
Beden
diğer
40.00 tl
150.00 tl
Beden
diğer
100.00 tl
199.00 tl
Beden
universal
55.00 tl
150.00 tl
Beden
universal
70.00 tl
Beden
m
50.00 tl
189.00 tl
Beden
l
55.00 tl
130.00 tl
Beden
universal
25.00 tl
Beden
diğer
36.00 tl
90.00 tl
Beden
diğer
55.00 tl
130.00 tl
Beden
universal
58.00 tl
90.00 tl
Beden
s
80.00 tl
Beden
m
81.00 tl
Beden
xs
15.00 tl
Beden
universal
75.00 tl
Beden
diğer
149.00 tl
180.00 tl
Beden
universal
80.00 tl
160.00 tl
Beden
diğer
45.00 tl
190.00 tl
Beden
s
88.00 tl
120.00 tl
Beden
diğer
30 TL
satıldı...
sisirab tarafından satın alındı
Her alışverişinizde Gardrops Güvencesi
ile korunursunuz.
Ssenaa
Ürünün sahibinin diğer paylaşımları (11)